april 24, 2017
Arnold Verwiel is een bedrijf met een rijke historie. Opgericht in 1933 en ontstaan vanuit de lederindustrie heeft Arnold Verwiel wortels in De Langstraat. Het bedrijf verkoopt allerhande promotionele producten bedrijven en instellingen nodig hebben voor campagnes, promoties, bedankacties of felicitaties. Het bedrijf wil zich duidelijk onderscheiden en geen prijsvechter zijn in deze druk concurrerende business. In samenwerking met SimplySas heb ik voor Arnold Verwiel een heldere bedrijfspropositie en strategie uitgewerkt met daaraan gekoppeld direct een aantal relevante middelen, zoals een pitchpresentatie, een emailnieuwsbrief en een marketingkalender. Met een sterk salesteam heeft Arnold Verwiel veel power in huis om succesvol zaken te doen. Niet voor niets heeft ze al een waardevolle klantportefeuille. Door met elkaar een hei-sessie te organiseren en de ‘golden circle’ van de onderneming bloot te leggen is het gelukt om een marketingplan op tafel te krijgen dat aansluit bij de behoefte van de opdrachtgever. Een pragmatisch ingestoken plan met een heldere boodschap en een duidelijke strategie. SimplySas concentreert zich in dit project op het stuk online marketing. Ik concentreer me op marketingadvies ter ondersteuning van het salesteam middels een marketingkalender, het uitwerken van campagnes en het versturen van periodieke nieuwsbrieven. Daar waar mogelijk willen we in de toekomst nog een businessevent organiseren.