Eind 2020 kreeg ik de vraag van zorgonderneemsters Monique en Daniëlle van Mantel-Match om marketingondersteuning te bieden. Beide dames zijn helemaal thuis in mantelzorg en hebben daar hun handen vol aan sinds de start van hun onderneming in 2017. Marketing daarentegen kreeg daardoor te weinig aandacht en door de vlugge start waren een aantal marketingmiddelen niet met voldoende aandacht opgezet. In de beginjaren waren de basiszaken geregeld, zoals een website, een Facebook-account en een Google-registratie. Maar daar hield het wel bij op. De onderneemster vonden het tijd voor het uitwerken van een gedegen marketingstrategie en het professionaliseren van marketingmiddelen. In een aantal maanden tijd heb ik samen met Mantel-Match een compleet nieuwe website ontwikkeld, online marketing opgezet met focus op goede vindbaarheid (SEO), een professionele e-nieuwsbrief voor relaties en social mediapagina’s goed opgezet. Daarbij hebben we content (beeld en tekst) gecreëerd die aansluit bij de propositie van Mantel-Match, “Mantelzorg met een glimlach”. Mantel-Match is nu beter bereikbaar en vindbaar, laat nu in tekst en beeld zien waarom haar dienstverlening broodnodig is en welke oplossingen het biedt voor ouderen en familie. Al met al een mooi marketingtraject.