Datum
Categorie
Business, Marketing
Tags
Propositiemarketing - waardeproposities - value propositions
Over dit project

Een scherpe waardepropositie hebben met je gehele organisatie en niet verzanden in een commodity. Een hele uitdaging voor een internationale afvaldienstverlener (omzet 1 miljard) actief in alle sectoren van MKB tot multinationals, van detailhandel tot chemie. Ik heb voor Renewi  / Van Gansewinkel Groep in 2015-2016 en in 2018-2019 het marketingproject Sectorproposities voor de large accounts van Sales ondersteunt en workshops begeleidt met de salesteams. 12 sectoren, verschillende valuepropositions, geen commodity, coaching en de dialoog aangaan met de klant zelf. Een project naar mijn hart. Fijne opdrachtgever met een uitdagende opdracht. De rol die Renewi, voorheen, Van Gansewinkel, inneemt in de circulaire economie heeft grote indruk op me gemaakt.  Afval is al lang het issue niet meer. Het gaat om circulariteit, afval voorkomen en het herwinnen van grondstoffen.top_banner_dna_nl