Marketing- en communicatieplan en -uitvoering voor uniek Waalwijks woonproject; WaalwijkWonen
19 nul-op-de-meter-woningen opgezet met groep investeerders en particuliere wooncoöperatie
Voor de particuliere wooncoöperatie WaalwijkWonen en de investeerder OranjeWonen B.V. heb ik een marketing- en salesplan gemaakt ten behoeve van de opstart van de bouw en de verhuur van 19 patiowoningen in Waalwijk. WaalwijkWonen op het Oranjeplein in Waalwijk. Bijzondere woningen, want het zijn nul-op-de-meter-woningen die vanuit een coöperatief gedachtegoed worden verhuurd aan senioren. En dan met name de ’tussen-de-wal-en-het-schip’ groep. Mensen die niet in aanmerking komen voor huur en niet meer willen of kunnen kopen vanwege leeftijd.
Op basis van een aantal bestaande middelen heb ik vanaf medio 2016 de verantwoordelijkheid gekregen om het project te positioneren in de markt voor investeerders en voor de toekomstige bewoners. Twee verschillende targetgroepen die zeer belangrijk zijn voor het welslagen van het project (realisatie 2017-2018)
Ik draag zorg voor een kwalitatieve uitwerken van het marketingplan en begeleid de uitvoering. Daarnaast organiseer is samen met het coöperatie-bestuur evenementen voor de leden van de coöperatie.