Nick_Luypen_Fotografie_05

Wat opdrachtgevers van mij vragen (en krijgen):

  • Uitwerken van marketingstrategieën;
  • Opstellen van gedegen effectieve marketing/communicatieplannen;
  • Organiseren van zakelijke en publieke evenementen (relatiemarketing, open dagen, congressen en borrels);
  • Coördineren van marketingcampagnes, van concept tot uitvoering en evaluatie;
  • Begeleiden en opzetten van communicatie-activiteiten en -middelen
  • Organisatie en begeleiding van klantpanels/klantinterviews/rondetafelgesprekken;
  • Geven van gerichte sales-advies;
  • Begeleiding en coaching van interne workshops;
  • Propositie-projecten (o.b.v. het Business Model Canvas);
  • Copywriting voor online en offline platforms
  • Opzetten van publiciteitsplannen;

 

Ik werk op interim- en op projectbasis.

.

Evenementen – moderator workshops – relatiemarketing – campaigning – salesadvies – bedrijfspresentaties – copywriting – social media – CMS beheer – propositie-concepten.

Marketing

Succes staat of valt met een goed verhaal, een 'believe' in jouw business en waarom jouw organisatie bestaansrecht heeft. Dat gevoel pakken mensen of bedrijven over als je je goed positioneert in de markt en een sterke waardepropositie creëert die er toe doet. Zonder direct in producten en diensten te acteren. Klantgerichte marketing daar draait het om, met een intrinsiek geloof in het bestaansrecht van jouw business.

Communicatie

Als organisatie realiseer je interessante producten en diensten aansluitend op je propositie. En dat mag je breeduit communiceren. Zeker omdat je daarmee ook de dialoog aangaat met je klanten, leveranciers en stakeholders. Online en offline communiceren is een vak apart. Stephanie geeft gericht advies en ondersteunt waar nodig in het verspreiden van goede content.

Events

Evenementen moeten staan als een huis en schitteren als een ster. Van A tot Z verzorgde evenementen, voor b-to-b of b-to-c informeel of zakelijk. Ik neem met plezier de taak op me om een klasse-evenement te organiseren voor jouw bedrijf.

Relatiemarketing

Waardevol en oprecht contact met je relaties is alleen maar belangrijker geworden in een maatschappij waar we langs elkaar flitsen, overladen worden met informatie en er grenzeloos contacten worden gelegd. Durf te investeren in je relaties en geef ze oprechte aandacht. Hoe? Ik ga er graag met je over in gesprek.

Behoefte, belofte, bewijs

Marketing en communicatie zijn essentiële onderdelen van je organisatie. Alleen met gedegen plannen en goed georganiseerde marketing- en communicatieacties is succes gewaarborgd. In de huidige transparante snel veranderende maatschappij is het zaak op de juiste manier in beeld te blijven. Ik kan je daarbij helpen. Mijn opdrachten zijn altijd opgebouwd vanuit het principe Behoefte, Belofte, Bewijs. Dit geeft mij en de opdrachtgever houvast op een project te draaien, te monitoren, bij te sturen en te evalueren. We weten wat we aan elkaar hebben.

Feiten & Cijfers

15

jaar werkervaring

47

Projecten

35+

Evenementen

5

dagen beschikbaar